ja jag fattar inte rikigt varför dem gör så. Om det är för att dem har en skev syn på vad som är hälsosamt och inte. Va gnälla över en Pizza ? Urlöjligt då man fyller år klart man får fira då=)
Anonym (B) skrev 2012-10-16 11:52:33 följande:
Haha, vissa människor alltså... min pappa är likadan. Vaktar om min vikt hela tiden. Och jag är en strl 36:a!
Kommer ihåg på min födelsedag för ett par år sedan... Pappa ringde för att säga grattis, och frågade vad jag gjorde. "Äter pizza med mina kompisar", svarade jag. Varpå han säger, med mycket förebrående tonfall: "Ojdå. Det lät ju inte så nyttigt. Hur går det med träningen då?" ...på min födelsedag?!
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile3.gif)
Fast jag får ju höra sånt resten av året också, så varför inte...
Varför håller de på så? Min pappas ideal verkar vara densamma som TS pappas; han har sagt att hans kvinnoideal är som de kvinnliga elitsimhopparna eller elitgymnasterna. Det är inte så konstigt att han påverkas av media i och för sig, han har hemskt låg självkänsla och är nog ganska lättpåverkad när det gäller sånt. Själv är han snudd på träningsnarkoman. Jag har slutat ta åt mig, tycker lite synd om honom istället.