filibustern skrev 2013-01-23 13:59:09 följande:
här är våra ringar. jo visst kan vi ha titan.. problemet är utrymmet på mitt korta finger :P finns vackra titanringar överallt, men ofta är dom för bred... eller som på
titanringar.com, för hög. men har kommit fram till att ok, om viglseringen är lite off i höjd så fine, men för bred får den inte vara! och spelar väl inte jättestor roll om den är i titan eller inte heller.
dock finns alltid tanken i bakhuvet att ev sätter vi bara in stenar i min förlovningsring så får det vara bra så^^ jag är väldigt flexibel person, vill ju egentligen bara ha min karl.
Men vad fina ringar ni har, jätteläckra! Har inte sett såna innan. Men som du skriver så ser de lite breda ut så jag förstår att det blir kanske trångt om man har två sånna. Vad gulligt du skrev i slutet. Visst är det så att man bara vill ha sin karl. Tänk sig så man håller på!
![Tungan ute Tungan ute](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
Jag gör inget annat än och bara tänker på det det det det hela tiden och min m2b skrattar bara och säger att jag kommer snart få andas i en papperspåse.