Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Ni som önskade er pengar, hur mycket fick ni?

Alla får väl göra som dom själva vill utan att någon ska tycka att de är fel, det är den som gifter sig dag och då gör man precis som man vill! Förhoppningsvis känner dom som blir bjudna brudparet och vet då kanske oxå hur dom har de ställt osv! Vi skrev följande Den största gåvan ni kan ge oss är att medverka på vår dag. Vill ni ändå ge oss en bröllopspresent så önskar vi oss en bidrag till festen Sen skrev vi ner ett kontonummer under! Detta har hittills tagits emot väldigt positivt, sen kommer inte vi sitta o kolla hur mycket folk sätter in osv, vi vill inte ha en postlåda med flera tusen i stående på ett bord under kvällen så därför valde vi att skriva ut konto!

• Anonym (hmm)

Ursäkta att jag lägger mig i men jag tror inte det handlar om att gästerna ska beskosta festen.

Kan ju bara utgå från mig själv, med vår budget kan vi i dagsläget bara hyra in en trubadur på kvällen, men om vi får några kronor av gästerna istället för presenter så kan vi förhoppningsvis hyra in bandet vi vill men inte har råd till!

Och åter igen utgår jag från mig själv, men i vårat fall så förlorade vi hela vårt hus med grejer för några år sedan i en tragisk brand, och efter det har vi insett att det som betyder minst för oss va just den där servisen från cervera och den där dyra vasen osv...Det som är viktigt är att man får må bra, vara lycklig och njuta av livet med sina vänner.!

Vi var inga matrealistiska människor innan branden och ännu mindre matrealistiska nu! En rolig fest med ett liveband är värt så mycket mer för oss än att ha en servis från cervera!!

Men man tänker och prioriterar olika!

• Anonym (hmm)

Vad vet du om min ålder?

Det är de enda jag undrar, sen lämnar jag denna diskussion!

Och vi kommer bjuda våra gäster på festen, vi har skrivit i inbjudan att det största gåvan är att dom medverkar denna dag!

Svar på tråden Ni som önskade er pengar, hur mycket fick ni?