Ni som önskade er pengar, hur mycket fick ni?
Förstår inte att vissa kan tycka att man e 'ung' bara för att jag önskar mig pengar - vad spelar det för roll?
Själv så tycker jag att det handlar om prioritering, inte om en siffra. Själv så var jag 25 år 'ung' och inom samma år vi gifte oss så hade vi precis köpt hus, köpt en massa prylar till huset så vi önskade oss bidrag till våran bröllopsresa - inte för att vi inte ville ha fler prylar till huset utan mer för att det kändes fel att lägga pengar på resa när vi egentligen bör lägga allt vi har på huset. Om det inte vore för gåvorna vi fick så hade vi nog aldrig kommit iväg.. Och vi är så otroligt tacksamma för det.
Nu låter det kanske som vi krävde pengar i present men så va det absolut inte - vissa gav en slant och andra inte och vi känner inte det minsta besvikna på de som inte gav en slant. Alla har ju olika förutsättningar och prioriteringar! Och det viktigaste var faktiskt att alla nära och kära kunde vara där och fira våran underbara dag med oss.
En som e 40+ kan ju ha samma prioriteringar som en 20 åring, vissa kan tycka att det är fel. Men vad spelar det för roll? Likaså så kan en 20 åring ha samma prioriteringar som en 40 åring.
Jag tycker att man ska göra vad man själv känner är rätt och inte lyssna så mycket på vad andra tycker.
.