Mitt tal till min blivande man...(långt)
Anonym (Mitt tal) skrev 2012-10-18 11:06:45 följande:
Men åååååh stort tack anonym för din hjälp!! Jag tog verkligen inte illa upp jag blir rörd över ditt engagemang och din hjälp - det blev ju hur bra som helst och precis lagom långt att hålla och som du skriver kan jag ju lägga ursprungsversionen i ett brev till bara honom...Stort tack för hjälpen och för att du tog dig tid!!! ♥
Skönt att du inte tog illa upp av mina kapningar.
Det jag egentligen tyckte var väldigt fint men som jag inte riktigt fick med var stycket om era familjer
Jag fick en man och två barn till att älska som mina egna. dotterns namn fick en pappa och syskon som jag alltid önskat för henne. Vi kom från två familjer och blev en hel.
Tycker det var väldigt fint formulerat "Vi var två familjer som blev en hel".Finns nog fortfarande mycket att fila på. Läs det högt för dig själv flera gånger. Ändra där orden inte faller sig naturligt. Jag hade t ex kanske ändrat från "Det var en magisk kväll" Till "Det blev en magisk kväll". Detaljer men det kan göra stor skillnad :)
Jag och min man skrev egna löften till varandra på vårt bröllop och jag fick feedback från BT:are... (www.brollopstorget.se/Forum-7-101/m4220260.html) nu återgäldar jag bara!
Här är förresten berättelsen som vår dag www.brollopstorget.se/Forum-1-88/m4234556.html