Deprimerad innan bröllopet, jag ska ju vara glad..
Jag kan inte hjälpa att jag känner mig deprimerad. Vi gifter oss om mindre än 3 veckor och jag har då dåligt samvete att jag är så deppig. Det här ska ju vara en glad period med förväntan, pirr i kroppen & lycka. Det är mycket just nu, planerar bröllopet nästan själv då mannen jobbar på annan ort hela veckor. Vårt barn är i 3års trots. Jag har blivit arbetslös och a-kassan har inte kommit igång än. Jag har ingen "ork" eller motivation till att ens slå på en maskin tvätt, jag måste tvinga mig själv att göra det. Jag har ingen matlust, äter bara för att slippa blodsockerfall.
Jag glädjer mig knappt åt att min sambo kommer hem från jobbet imorgon (varit borta hela veckan). Sen är det allt med huset och gården som blir uppskjutet pga lite tid me gubben hemma, bilen behöver på service. Jag orkar knappt duscha eller sminka mig, det är inte jag i vanliga fall. Jag mår så dåligt, självömkan så det är fan pinsamt. Ahh ja vet inte vart jag vill komma egentligen.. Vill väl eg bara höra att det är normalt att känna så här innan bröllopet.