• Svar på tråden Manolo blahnik, fejk lr inte? Hjälp!!
  • Chicita

Tror inte att ett par äkta Manolo skulle ha limfläckar i kanten mellan sula och sko. Så jag tror ju inte att dom är äkta, men visst kan jag ha fel

• MissLinoubli

Då måste jag va blind för det ser inte jag, men är väl därför jag inte kan skilja på äkta o fejk heller.

• MissLinoubli

I så fall är dom ju väldigt dyra för att vara fejk... Åhhh jag vill ha ett par snygga skor. :P

• Chicita
    MissLinoubli skrev 2012-10-19 20:07:47 följande:
    Då måste jag va blind för det ser inte jag, men är väl därför jag inte kan skilja på äkta o fejk heller.
    Om du kollar bilden där man ser en sko bara, men sulan på den.
    I ovankanten av bilden, precis där texten till "hand made in..." tar slut så är det en lim-klutt. 
  • EM ikström

Fejk. Googla namnet på skorna och kolla bild från en välkänd butik så är det lätt att se skillnaden. Om du klickar på "Christian Louboutin par" på sajten står det till och med fejk.

• MissLinoubli

jaha det har jag missat helt, tack för hjälpen :) sjukt att det är så dyrt då när det är fejk..

• lillsmilla
    MissLinoubli skrev 2012-10-19 20:09:07 följande:
    I så fall är dom ju väldigt dyra för att vara fejk... Åhhh jag vill ha ett par snygga skor. :P
    Inte för o va sån, men gör det nåt då??? Att de är fejk alltså? Älskar du skorna, och du känner att du har råd med dem till detta priset så kanske du ska köpa dem ändå? Cool
  • MissLinoubli

Jag förstår hur du menar lillsmilla. :) Grejen vara bar att jag kollade på ett par blå liknande skor som kostade 2500kr som var ett helt annat märke och inte fejk. :) Men så hitta jag dessa som jag egentligen vill ha och tänkte att gud vad billiga. Men är det fejk känns det ju ganska dumt att lägga 1500 kr i stället för att köpa ett par liknande för 1000kr mer som inte är fejk. :)

nu har jag iaf beställt hem dessa skor istället, tror jag kommer vara minst om inte mer nöjd med dessa. :))

Svar på tråden Manolo blahnik, fejk lr inte? Hjälp!!