• sirifredde

Prata om vad ni vill=)

Hej! I denna tråden kan ni prata om vad ni vill... Själv sitter jag hemma och sambon är på personalfest... =) Skulle va kul och få några som vill prata=)

• Svar på tråden Prata om vad ni vill=)
  • ajmb

Hej där..ja du själv har jag en liten splittrad familj just nu. Sitter i sängen med vår yngsta dotter som har hög feber och mannen och vår älsta dotter sitter nere i soffan och tittar på film.

Vad gör du annars?? 

• sirifredde

Hej. Jag förstår att det måste va jobbigt att sitta sj och inte ha stöd? Jag lyssnar på Gregorians senaste album och gråter en skvätt över fina låtar. Längar efter sambon som är på fest :)

ajmb skrev 2012-10-20 21:27:10 följande:
    Hej där..ja du själv har jag en liten splittrad familj just nu. Sitter i sängen med vår yngsta dotter som har hög feber och mannen och vår älsta dotter sitter nere i soffan och tittar på film.

Vad gör du annars??
  • ajmb

hihi..oj..det där lät fel som jag skrev...stöd får jag massor av..men onödigt att både mannen och jag sitter med vår sjukling...ledsamt dock att vi måste dela på oss även om vi är i samma hus...fniss.

Musik ja...det är känslomässigt...har suttit och lyssnat på musik från engelska och amerikanska xfactor idag ...gråtit en hel del....guuud vad förstummad man blir av dessa begåvningar...o visst finns de som inte är lika begåvade då får man le en smula.

Dags för mig att sova....jobbar som simlärare och klockan ringer kvart i 7...ledsen att inte kunna göra dig mer sällskap en detta.
    Håller tummarna på att din sambo är på g hem snart.

Kram 

• sirifredde

Jag är tacksam att du ville prata=) Sov så gott=)Kraam

ajmb skrev 2012-10-20 22:12:34 följande:
    hihi..oj..det där lät fel som jag skrev...stöd får jag massor av..men onödigt att både mannen och jag sitter med vår sjukling...ledsamt dock att vi måste dela på oss även om vi är i samma hus...fniss.

Musik ja...det är känslomässigt...har suttit och lyssnat på musik från engelska och amerikanska xfactor idag ...gråtit en hel del....guuud vad förstummad man blir av dessa begåvningar...o visst finns de som inte är lika begåvade då får man le en smula.

Dags för mig att sova....jobbar som simlärare och klockan ringer kvart i 7...ledsen att inte kunna göra dig mer sällskap en detta.
    Håller tummarna på att din sambo är på g hem snart.

Kram
  • ajmb

Hej där sirifredde!!
    Hoppas att allt är väl med dig.
    Har haft så mycket att göra....en lång lista...jobb, sjuka barn, jul...morfar gick bort innan nyår...operation av den yngsta....ja och lite till...

Hur har du det?

Kram 

• sirifredde

Hej ursäkta mitt sena svar:) bara bra haft fullt upp med bröllops planering och allt vad det innebär. Sen har jag en praktik också på en förskola :) trivs kanon ;) hur går det med din planering?

• filibustern

hejhej! sitter i köket och har just ätit en liten frukost^^ ska pyssla lite med vår (min och min karls, fast det var hans först :P) frimärkessamling. 

ingen som råkar ha några roliga/gamla/utländska frimärken som bara ligger och skräpar? :)  

• sirifredde

Hej jag har just ätit en middag ;) vi fick se bröllops menyn som mina svärföräldrar bjuder på. Det blir på byns n Bistro i Linnéstan och det blir toast slagen sen hängmörad biff med tryffel bearnaise och salt rostad potatis och sen en crème brulle och en mud pie ;) ringen ska hämtas den 28/3 hihi ser väldigt mkt fram emot det

Svar på tråden Prata om vad ni vill=)