Prata om vad ni vill=)
Hej där..ja du själv har jag en liten splittrad familj just nu. Sitter i sängen med vår yngsta dotter som har hög feber och mannen och vår älsta dotter sitter nere i soffan och tittar på film.
Vad gör du annars??
Hej där..ja du själv har jag en liten splittrad familj just nu. Sitter i sängen med vår yngsta dotter som har hög feber och mannen och vår älsta dotter sitter nere i soffan och tittar på film.
Vad gör du annars??
hihi..oj..det där lät fel som jag skrev...stöd får jag massor av..men onödigt att både mannen och jag sitter med vår sjukling...ledsamt dock att vi måste dela på oss även om vi är i samma hus...fniss.
Musik ja...det är känslomässigt...har suttit och lyssnat på musik från engelska och amerikanska xfactor idag ...gråtit en hel del....guuud vad förstummad man blir av dessa begåvningar...o visst finns de som inte är lika begåvade då får man le en smula.
Dags för mig att sova....jobbar som simlärare och klockan ringer kvart i 7...ledsen att inte kunna göra dig mer sällskap en detta.
Håller tummarna på att din sambo är på g hem snart.
Kram
Hej där sirifredde!!
Hoppas att allt är väl med dig.
Har haft så mycket att göra....en lång lista...jobb, sjuka barn, jul...morfar gick bort innan nyår...operation av den yngsta....ja och lite till...
Hur har du det?
Kram