daniiel skrev 2012-11-20 21:11:28 följande:
Hej :)
Jag har hört några brudar som beställt av dindrömklänning, främst på tradera tror jag. Så vitt jag kunnat se och läsa, så är väl dom flesta nöjd med sina klänningar. Jag har ingen egen personlig erfarenhet av det dock. Har du frågat tex Landy och Dino vad dom skulle ta för att sy upp klänningen? I slutändan är det ju dock alltid en chansning det här med kinaklänningar, det enda man kan göra är ju att försöka minimera riskerna genom att välja ett företag som man hört bra saker om :) Pröva googla på "dindrömklänning recension", så hittar du lite om det. Det kanske kan vara till hjälp, om du inte redan gjort det.
Angående DHgate, så använder ju dom sig av andras bilder, precis som dindrömklänning och även många andra säljare och företag. Därför är det inte så konstigt om man hittar samma bilder på flera olika sidor :)
Sorry blev lite fel råkade klicka in det jag skrev innan, Macbook o jag har inte riktigt förstått varandra än!!
Men tack för ditt svar, det är verkligen svårt det här med när man hittat klänningen och den kostar så pass mycket att det blir ett sådant probem. Någonstans ska jag få den sydd.. Vad har du för erfarenheter av Landy och Dino? Vet du om dem är bättre på något sätt jämfört med Millybridal eller dromklänning?
Det är verkligen en chansning man tar, hoppas jag vågar det bara.