Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill
Hej!
Vilken bra tråd!
Detta är första gången jag gör ett inlägg här så hoppas det funkar med bild och allt..
Jag ska beställa denna klänning och har blivit rekommenderad att ha den underkjolen till. Det jag funderar på är när jag ska ange längden vid beställning. Borde inte underkjolen påverka längden på klänningen? Ska man lägga till x antal cm för att klänningen inte blir för kort? Enligt deras kundsvar behövde jag inte tänka på det men känns som om det borde bli så.. Vill ju inte riskera att den blir för kort!
Sen ska jag även specialbeställa bl.a att jag vill ha bysten mer "hjärtformad" (om det heter så), som på bilderna bredvid klänningen. Tips på hur jag tydligast kan formulera detta på engelska? Jag har mailat dem och visat bilderna och förklarat, de svarade att jag fyller i specialinstruktioner vid beställningen. Men då kan man inte bifoga bilderna så måste ju vara supertydlig formulering så det inte heller blir fel !
Hade aldrig trott att det skulle vara så här mycket att tänka på vid beställning av en klänning! Galet!