Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill
Hjääälp!
Kina klänning på ingång, men när jag spårar det står det att det anlände till arlanda 13 december!!!!!
Why? vad händer? vad gör jag?
Hjääälp!
Kina klänning på ingång, men när jag spårar det står det att det anlände till arlanda 13 december!!!!!
Why? vad händer? vad gör jag?
Daniiel,
Inte kul.. men hur länge ligger sånt i tullen? bara en klänning för 800:- ju.. skit också. får väl försöka hålla ihop ett tag till.
Ja det är ju underligt att jag inte fått mer info.. *otålig* snart varit fast där i en månad ju. Ja de e klart, hur ska dom veta vad innehållet kostar haha. Nåt jag fått för mig bara då
Väntar på denna!
Tack Daniiel och Lakinna!
Den e vacker. Har tittat på den länge och snubblade över den på ebay! Va väldigt tveksam, men för 800:- så va det värt att chansa. Säljaren heter pink*memory. Väldigt trevlig och hjälpsam, bytte till lace-up och tog bort dekorationen i ena sidan i silver. Svarade alltid på mail. Beställde i november, hoppas den kommer loss snart!!
Vågar inte ha så höga förväntningar, så vi får väl se helt enkelt. LOVAR att visa när den kommer!
Förlåt om jag hoggade din tråd Daniiel
Hjäääälp va spännande! DHL kör hem klänningen imorgon!!!!!!!!!!
Daniiel, kolla din mail!
Daniiel, jösses vad ska jag ha för underkjol nu då?? Värsta mega släpet på den ju!
Ja de e lite svårt.. Helt klart utan ringar. Släpet ska inte hängas upp (byter klänning istället)
Vill inte ha vidd där nere, bara massa fluff speciellt därbak. Ballgown stuket verkar vara nåt då!
Fast iofs, den här har en ring men ser ju bra ut? Vad tror du?
www.lightinthebox.com/Nylon---Tulle-Floor-length-Wedding-Petticoat--2000-_p67706.html
Tack kära du. Superbra om man kan reglera ringarnas storlek! Trodde jag inte.
Ja den känns bra, ska köpa den sen!
Hej! Alltså det här med olika material i klänningen.. Taffeta= prasasligt? Eller? Sett att folk skriver om "bridal satin", vad är bäst och ska man be om bridal satin istället för taffeta?
Tack daniiel, nu blev jag lite klokare
Ahaa då är det säkert bridal satin i min jag fick hem, jättefint tyg med tyngd!