Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill
Daniiel!!!Igår var jag och provade Pronovias brudklänningar, det var det udnerbaraste jag någonsin gjort! Kände mig så fin! Jag fastnade egentligen för en superstor maräng med massa tyll och spets, men nu i efterhand så inser jag att klänningen inte är "jag". Jag tycker att jag ser överklädd och utklädd ut, det är ju sällan en bra kombo :)
Men då har jag istället fastnat för en stilrenare modell, det är jag som provar klänningen på bilden nedan. Den hade spetsdetaljer över axlarna som jag knölade ner i urringningen, jag vill att den ska vara hjärtformad över bysten och täckt med spets. Jag vill att det ska vara klädda knappar bak (med dold dragkedja) som går hela vägen ner på släpet. Vad tror du om det?
Ett stort problem jag har är att jag inte tog reda på modellens namn eftersom jag just då inte var intresserad av den modellen. Jag har kollat igenom Pronovias kollektioner på nätet men hittar den inte! Men de har ju flera modeller med samma typ av kjol med fickor. Kanske kan jag klippa ut nederdelen och klippa in en annan överdel i hjärtformad modell med spets?
Jag vore så tacksam om du kunde hjälpa mig framöver att sätta ihop text och bilder så att de förstår vad jag vill ha! Du är så otroligt snäll och hjälpsam, Daniiel!