• Vädur82

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej hej!! Fundera på denna vad tycker ni? har du /ni nån erfarenhet av sheshopping.com??

Om man vill göra nån ändring kan man önska det då? Har du nått förslag på underkjol??

Superbra med en tråd där man kan få tips & råd!! Tack så mycket!! =)

• Vädur82

Hej hej Daniiel!! Har titta på denna också.Vad tycker du/ni?? Är lite dålig på & förklara men tycker det är fint när det är lite veck el våger i tyget framme på kjolen fattar du vad jag menar?? så hade jag velat ha de på den andra.

Usch vad jag velar känner att det är hög tid & bestämma mig då jag ska gifta mig i juli.

• Vädur82

Brudklänning, bröllopsklänning skräddarsys efter dina mått!

Dessa två har jag också tittat på vilken tycker du?? Börja bli lite stressad nu när jag velar hela tiden =)

• Vädur82

Tack för bra tips & råd förra veckan hade jag bestämt mig för den första sen börja jag titta runt igen!! Kan ju inte låta bli!! ;)

• Vädur82

Ja jag har varit & provat några stycken kom fram till denna stilen jag har visat utan axelband & med lite släp vill ha ganska enkel men ändå lite extra!! alltid nått ;)

• Vädur82

Ska försöka bestämma mig snarast!! =) men om man säger att jag väljer klänning nr1 men vill ha lite mer drapering som klänning två är ju ingen större skillnad men skulle vilja ha det =)tror du det går & beställa & hur ska man kunna förklara det isåfall??

• Vädur82

Tycker egentligen om hela första klänningen men kunde hänt lite mer i kjolen nått litet veck till..Petig jag vet!! =) Klänning nr två vill inte ha spets ner till sen tycker jag överdelen är finare på den första klänningen!!!

• Vädur82

Ok nu har jag bestämt mig slängde iväg ett mail till landy & milly på pris på den första klänningen!! Spännande!! =)

Bruka de vara snabba på att svara på mail??

Tack för råd & tips!!

• Vädur82

Hej daniiel! Slog mig nu att jag frågade dig om du kände till sheshopping men det var ju shopindream.com jag undrade över =) Har du nån erfarenhet av dom!

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill