• Fiifii

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Vilken bra tråd! Hoppas på lite hjälp från dig Daniiel eller någon annan som vet:) Vad är det för skillnad på millybridal.com och millybride.co.uk? Är dom helt oberoende av varandra och vilken milly "ska" man beställa ifrån. Såg idag att det fanns två!

• Fiifii

Nej oj då. Märkte att länken till millybride.co.uk inte funkade i inlägget. Men om man googlar milly bride co uk så kommer den upp. Med ett helt annat utseende på websidan som millybridal.com har. Men ok då vet jag iaf vilken milly folk refererar till här då när man vill kolla resultat etc på andra klänningar därifrån. Tack! :)

• Fiifii

Är det någon som har en idé om vad man ska ha för underkjol till denna? www.landybridal.co/a-line-v-neck-brush-train-white-wedding-dresses-h1pn0104.html Vill inte ha jätte puff men fint a linje format. Det ska bli ett brush train på klänningen - ska man ha en särskild då? Och vad tror ni om en floor length slöja till i ett lager? Tacksam för tips och råd för har verkligen ingen aning om underkjolar etc. Beställde klänningen från Landy men gör inget om jag hittar accessoarerna på en annan sida!:)

• Fiifii

Daniiel: Tack så jättemycket. Den första underkjolen dör är nog så som jag har tänkt mig ja. Och slöjan var perfekt. Precis som du sa, så vill jag inte ha spets på slöjan utan bara tyll. Det stod att hela den var 3 m så hoppas att det inte ser dumt ut. Men lite släp kan man väl ha. Tänkte bara ha slöjan till vigseln ändå, och sen byta den mot nåt snyggt hårsmycke. Tackar så mycket för länkarna och tipsen:)

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill