• Pandy

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej! Jag är sugen på en spetsklänning till mitt utomhusbröllop i sommar. Har hittat en klänning på Davids bridal för 600 dollar img.davidsbridal.com/s7viewers/dhtml/genericZoomMobile.html&asset=DavidsBridalInc/s09_t9612.xml%3flayer%3d2%26op%5fcolorize2%3de9ddd1 Och en på Dino bridal för 179 dollar. www.dinobridal.com/images/wedding-dresses/lace_wedding_dress_038.jpg Det är liknande stil jag vill ha. Men jag vill ha matt spets ( vilket det ser ut att vara på Davids) och inga pärlor eller stenar (vilket det är på klänningen fr Davids). Jag vill ha den i champagne tror jag. Svårt att veta vilken färg det är precis, men jag vill inte ha helvit, utan lite åt ljust ljust beige ( lite vintage-typ). Priset är ju rätt stor skillnad på.... Vad tycker du Daniiel? Eller ni andra? Vad har du för erfarenheter av leverantörerna och mina frågetecken? Känns läskigt att köpa utan att ha sett på riktigt, men när jag provat i butik har det landat på minst 10000 kr, vilket är lite väl mkt tycker jag... Tacksam för input! :)

• Pandy

Tack för svar! Det var ju såklart en superidé att be dem mejla bilder på spetsen de kan erbjuda! Nu har jag surfat runt ännu mer och är inte längre helt hundra på vilken modell jag vill ha.... Det är verkligen en djungel! Jag kommer säkert med fler frågor. Alvstina : Det var precis den klänningen som jag fastnat för. Tack!

• Pandy

Hej!Plötsligt är jag helt säker på hur jag vill att min klänning ska se ut och med din hjälp Daniiel så vågade jag nu bestämma mig för att prova Dino och skickade precis ett mejl och frågade om de kunde hjälpa mig sy min drömklänning. Jag skrev lite förklaringar och skickade med följande bilder. Tror du att det är klart och tydligt vad jag menar? =S Åh så pirrigt!!!!                                    

• Pandy

Vad konstigt! Det går inte att ladda upp bilder... Vad gör jag för fel tror ni?

• Pandy

Ja! Jättekul! Och tack igen, utan dig och detta forumet hade jag aldrig vågat. Funkade inte att lägga upp bara en bild heller. =(

• Pandy

Äsch, jag ger upp. Provade att spara det som JPEG och sedan ditt tips Sara120707, men det funkar inte ändå. Jag som ville visa hur jag tänkte.  

• Pandy

Vad gullig du är Daniiel! Absolut, jag mejlat dig gärna bilderna!

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill