• Kaffegrus

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Vet du vem som är bäst på spets, Daniiel?

Jag beställde ju en klänning från dino med mycket spets, men spetsen var mer sydd på tyll. Detta kliade lite över axlerna och dem säger att dem inte kan göra på något annat sätt. Har du sett andra spetsklänningar från dem olika kinasidorna? 

Är Milly dyrare för att dem är bättre? I såfall kan det ju vara värt att beställa därifrån hällre..

• Kaffegrus

Jag är i processen att beställa min andra klänning från Dino nu då den förra blev för kort. Men jag blir galen då jag inte klarar välja hur min kjol ska se ut.

Så:

eller som Allure 8634:

Behöver hjälp i bestämmelseprocessen... Vad tycker ni är finare? 
  • Kaffegrus

Till mig svarar dem alltid på morgonen dagen efter. Så sov full av förvantningar och hoppas på svar då

• Kaffegrus

Hej,

Det här handlar inte egentligen om en kinaklänning, men du kanske har svar ändå då det lika gärna skulle kunna komma upp under den rubriken. Hur mycket kan man sy in en klänning? Kan man sy in en klänning en hel storlek eller finns det någon bregänsning? 

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill