• iQbee

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej Hej!
    Jag undrar om du har hört något om klänningar från izidresses.com?

Tacksam för all hjälp Glad

• iQbee

Yes jag har googlat både på den och JenJen house endast amerikanska sidor dök upp och det var rena bojkottat sidorna båda två... Man hör så olika saker och är super förvirrad... Hur fel kan det bli? Jag tror inte att det är så stor skillnad mellan de som finns i butikerna om det inte är någon designers klänning... Hm

• iQbee
    daniiel skrev 2013-07-10 11:39:23 följande:
    Jenjen är ju många nöjda med här på BT åtminstone. Sedan är det ju då frågan hur mkt man vill chansa. Beställa från en sida där man kanske inte sett någon resultat ifrån eller välja en annan sida som är mer omtalad här på BT och på så sätt ha kunnat se lite klänningar som företaget sytt. Tyvärr kan det skilja en hel del i kvalitet från olika sidor och klänningar kan bli väldigt, väldigt fel. Det finns ju aldrig några garantier när man beställer en kinaklänning, det ska man alltid komma ihåg, men för att minimera riskerna för att det ska gå tokigt, så brukar det vara bra om man beställer från en sida där man sett några klänningar från innan.

Men, med det sagt, så finns det brudar som beställt från (här på BT) okända sidor och fått hem jättefina klänningar..
    Tack =) jag ska kolla vidare här på TB för att bestämma mig =)
  • iQbee

Heeej!!! Jag blir inte klokare av att pröva eller se fler klänningar.... fastnade för en som kostar alldeles för mycket i butiken men frågan är om man ska chansa kinaklänning??

Vad vet ni om Dhgate.com?  landybridal samt dino bridal? uppfattningen här verkar vara som att Landy och Dino är bäst?
    Finns det någon annan ??

Hjälp....

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill