Inlägg från: Midsommarbrud |Visa alla inlägg
  • Midsommarbrud

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej daniiel! Så himla snällt att du delar med dig av dina erfarenheter och kunskaper! Igår fick jag lite tips (dels från dig :)) angående min brudklänning. Flera tyckte att jag borde testa med underkjol till. Har hittat en på lightinthebox och tänkte höra om du tror att den kommer bli bra till min klänning.

Här är länk till underkjolen:
    www.lightinthebox.com/sv/nylon-fullt-klanning-balklanning-3-tier-golv-langd-slip-stil-brollop-underkjolar_p165641.html

Och här är bild på min klänning:

• Midsommarbrud

Fick hem underkjolen jag beställde från lightinthebox för några veckor sen, den var jättebra och jag har provat den med klänningen flera gånger nu, men det är helt enkelt inte jag.. Det blir utan underkjol för min del då det enklare fallet på klänningen känns mer som mig.. Däremot provade jag klänningen med slöja (eller ja, mormors gamla spettsgardin.. :)) och det kompletterade klänningen så himla bra. Så nu är två långa slöjor beställda från ebay.. :)

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill