• sandrahs

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej!Jag har kanske äntligen hittat en klänning jag vill ha:www.landybridal.co/a-line-strapless-chapel-train-wedding-dress-h1lblb0274.htmlMen jag vet inte riktigt om man vågar beställa? Är på blocket också och kikar men det har inte kommit ut något vettigt där, inte i min storlek iaf verkar vara mest stl 34-36!Det är klänningen är visserligen inte på någon modellbild så den borde se ut som på bilderna, vad tror du? Vad har du för erfarenhet av landybridal?Har mailat dom imorse om man fick ändra till snörning i ryggen samt att ta bort alternativt ändra färg på bandet. Jag fick svar att det gick bra bara efter någon timme på bra engelska så det känns lite mer betryggande.         Har sneglat lite på ebay också men det känns lite mer osäkert, men jag kanske har fel?        

• sandrahs

Ja det blir nog så att jag beställer därifrån! Men brukar alla få betala tullavgift eller är det över en viss summa?

Vad bör man ha för underkjol till den klänningen?

Jag har funderat lite över bandet på klänningen, ska man ha den samma färg som klänningen eller samma färg som brudtärnornas klänningar? Eller ska man ta bort det helt och hållet?

En sista fråga, varför blir inläggen så konstiga på min dator ena dator? Det blir inga mellanslag och det går inte att citera eller lägga in bilder.

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill