• MajKlas2014

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej!
    Undrar om du har en känsla av vilken sida som är bäst om man ska skicka in bilder på en klännig som inte finns  deras sortiment och få den uppsydd, Landybridal eller Dinobridal? Dinobridal verkar vara lite billigare, men många verkar väldigt nöjda med Landy... 

• MajKlas2014
    PimPim83 skrev 2013-08-29 19:11:58 följande:
    Här kan man se storlekarna under size chart: www.landybridal.co/help?tab1

Vill du göra någon ändring på klänningen är det nog att säga till. Jag valde exempelvis att ändra från drakedja till snörning på båda mina klänningar. Jag har beställt mina klänningar via mejl och har därför inte använt beställningssidan direkt på deras hemsida, så den kan jag inte uttala mig om. Den ena klänningen hade de i sitt sortiment och den andra sydde de upp till mig efter en bild jag hittat.
    Hur blev klänning som de sydde upp efter bild? Lika fin som orginalet? Har mejlat bilder på en klänning men är osäker på om jag vågar... Vill ju inte bli besviken.
Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill