• SoStylish

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

Hej!:) Jag har hittat, vad jag tror är min drömklänning på Landybridal och ville fråga dig vilken underkjol som passar bäst till den? Här är den:
    http://www.landybridal.co/drop-waist-one-shoulder-chapel-train-ivory-wedding-dress-h7ls0129.html

Sen kan jag ju passa på att fråga om Landy är bra?:) Är så nervös över att beställa en kinaklänning, men den är ju sååå snygg!

Tack på förhand!:)) 

• SoStylish
    PimPim83 skrev 2013-08-29 12:24:26 följande:
    Jag har beställt två klänningar från Landy och var väldigt nöjd med båda två. Jag beställde en färdig storlek och fick göra några ändringar hos sömmerska för att klänningen jag valt att använda på vår dag ska sitta perfekt, men det hade jag räknat med att få göra. Kan rekomendera Landy.
    Det låter ju jättebra:) Då kommer jag og beställa min därifrån:)) Tack!
  • SoStylish
    PimPim83 skrev 2013-08-29 12:24:26 följande:
    Jag har beställt två klänningar från Landy och var väldigt nöjd med båda två. Jag beställde en färdig storlek och fick göra några ändringar hos sömmerska för att klänningen jag valt att använda på vår dag ska sitta perfekt, men det hade jag räknat med att få göra. Kan rekomendera Landy.
    Kan man se någonstans på sidan hur måtten är i de färdiga storlekarna?:) Hittar det inte, hihi:P Är det något jag ska tänka på när jag beställer? Alltså något man ska vara noga med att säga till om? Helt ny på dethär:D
Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill