daniiel skrev 2013-03-21 09:19:50 följande:
Vilken färg skulle den här vara i?
I övrigt tycker jag inte att det är något fel på den. Jag hade varit nöjd över resultatet :) Vill du inte ha skenorna, så be att dom plockar bort dom bara. Skriv att du vill ha ett tunt band i midjan och sömmen i sidan tycker jag inte är speciellt framträdande, men den kan du nog inte göra något åt. Ja, jag tycker som sagt att helheten är väldigt fin och lik originalet faktiskt.
Och ja, att du fick bilder, wow! Måste nog vara första gången någon får det av Dino ;) haha
Hej på dig! Vilken tur att du är morgonpigg och svarar! Är alldeles till mig haha :)
Den ska vara i Sage green, jag trodde att det var lite mörkare. Denna känns mer som mintgrön? Men den blir nog fin ändå! Jag förtydligade i de senaste bilderna vilken söm jag tyckte var märklig och lite för framträdande, kanske lite mer tyll (eller är det chiffong) skulle kunna dölja sömmen?
Vad heter skenorna på engelska? Vet du hur jag kan förklara det?
Du anar inte hur underbart trevlig jag varit i alla mina mejl för att jag skulle få bilder skickade. Varenda gånmg har jag skrivit "thank you for your good service" och "thank you so much, you are wonderful" och liknande haha. I pays off, så är det!