• Lakinna

Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill

MH2014 skrev 2013-02-09 18:20:18 följande:
    Den är URVACKER på dig,,,förstår inte att du tvekat ;) men vet hur känslan känns...
    Tack snälla!

...kändes som sagt bättre idag, tror bara att jag inte var beredd på att spetsen skulle se ut så och då speglade det väl kanske hela provningen...
  • Lakinna

Ja jag skulle också behöva en storlek mindre, det blir inget V i ryggen av snörningen utan den är fullt åtdragen nästan hela vägen. Nån som vet om det är svårt att sy in? Hoppas inte. Tips på "rätt" underkjol tas också tacksamt emot....

• Lakinna

Fastnade på light-in-the-box väldigt länge, de har ju massor! Men har nu beställt den kjol du rekommenderade ovan, spännande att se skillnaden på klänningen med "rätt"underkjol Stort tack för hjälpen!

• Lakinna
    Yousofin skrev 2013-02-10 19:00:22 följande:
    Oj det var inte dyrt för den fina klänningen. Ursäkta mitt okunnande men kan jag kopiera bilden och skriva mina mått så syr dom upp den till mig? Kostnad tror du?
    Tack, det var rena kapet och Daniiel hade rätt i allt hon skrev.
  • Lakinna

Hej Daniiel (igen!)

Jag har ett problem att klänningen viker sig utåt uppe vid brösten, har försökt visa på bilden. Vet du vad man kan göra åt detta? Vågar inte riktigt stryka...

• Lakinna

Der syns alltså inte så mycket på bilden för här har jag "vikt tillbaka" den, men du ser var veckan är...

• Lakinna

Daniiel: Vill bara tacka dig (igen) för stöd och goda råd i klännings- och underkjolsdjungeln! Jag hade en fantastisk dag och kände mig vackrare än nånsin! Här kommer en bild där man ser klänningen bra :)

• Lakinna

Jackie85 skrev 2013-08-26 12:31:55 följande: Lakinna skrev 2013-08-18 18:38:33 följande: Daniiel: Vill bara tacka dig (igen) för stöd och goda råd i klännings- och underkjolsdjungeln! Jag hade en fantastisk dag och kände mig vackrare än nånsin! Här kommer en bild där man ser klänningen bra :) Wow vilken vacker klänning! Vart har du köpt den, är den specialanpassad?Tack så mycket! :) Den är köpt på Dino och baseras på en klänning i deras grundsortiment som jag sedan bett om lite justeringar på. Se tråden: www.brollopstorget.se/Forum-16-81/m4314227.htmlOrginalklänningen är egentligen en Pronovia.   

• Lakinna

joj, har inte varit allt för aktiv här efter bröllopet (men trodde ändå jag kollat, men helt missat detta).Först och främst, TACK för alla fina ord om min klänning! Kände mig så otroligt vacker hela dagen!  Jag beställde först en klänning med endast snörning istället för dragkedja som ändring. Denna hade "hög" midja, fina spetsapplikationer och var kritvit. Tyvärr kände jag mig inte bekväm i den höga midjan så jag beställde en ny klänning.  Som ni hittat ovanför i de olika trådarna så bad jag om lägre midja (dropwaist), snörning i ryggen samt helt spetstyg. När den nya kom var jag helt såld!! Det är visserligen spetsapplikationer på denna också men de är mycket bättre sydda så det syns inte lika tydligt. Midjan är precis som jag ville ha den och den var inte fullt så kallt vit (dock sa jag ingenting vid beställning om färgen varken första eller andra gången utan beställde "as picture", så det visar bara att resultaten kan variera). Fick hela tiden snabb och bra respons från DIno.   Lägger lite bilder här under i ett separat inlägg (har tyvärr inte så många på denna datorn men lite kanske det kan hjälpa).  

• Lakinna

WHAT! Bilderna kom med synliga när jag skrev inlägget men inte när jag postat. Försöker igen

• Lakinna

Förstår inte varför det inte funkar, har ju lagt in bilder många gånger innan. Använder explorer så det borde väl inte vara något problem?!

• Lakinna

Absolut! Jag gör det när jag kommit hem från jobb så har jag tillgång till fler bilder!

• Lakinna
    Cindy01 skrev 2013-09-06 13:06:43 följande:
    Vore super gulligt! Ingen panik!! Gör det när du har passligt bara!!
    Har mailat dig nu så jag hoppas det kommer fram (så att mailet inte blev för stort)... :)
  • Lakinna

sitter iofs vid en annan dator nu så kan testa lägga in ett par bilder...

Svar på tråden Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill