Sandra01 skrev 2013-03-15 09:25:57 följande:
Hej igen,
Jag måste fråga... Jag laddade upp bilder på en känning från Etsy tidigare...
den har mycket vacker spets över hela ryggen och även över hela klänningen :)
På bilderna på tjejen så ser det ut som sån där mjuk och len spets... Men, på själva bilden på spetstyget som skräddaren använder så ser det inte alls så mjukt ut.. eller?
Daniiel.. hittar du mina gamla bilder? Vad tror du.. Jag är rädd att det ska vara sånt där stelt plastigt spetstyp så att den river och skaver på ryggen och inte alls är så där mjukt och lent som det ser ut som påtjejen..
Vad är din erfarenhet?
Jodå, om man klickar på "Visa endast" under användarnamnet till vänster, så kommer inlägg från enbart den användaren i tråden fram och då är det betydligt enklare att hitta ett inlägg :)
Och jag kommer ihåg den klänningen, den är ju så vacker! Du hade tänkt beställa den från säljaren på Etsy va? Och det är bilden på spetstyget i ditt tidigare inlägg som du menar nu? Jag tycker inte det ser stelt ut, men det ligger ju på en platt och stel yta på den bilden, jämfört med på klänningen där det faller fint över en människa. Intrycken blir ju lite olika då. Jag tror inte du behöver oroa dig faktiskt. Det går ju aldrig veta 100% säkert om man inte känner på tyget, men jag tror som sagt inte att det är något du behöver oroa dig över.