Jag har rätt bra koll på kinaklänningar och underkjolar - Fråga mig vad du vill
Cindy01 skrev 2013-09-05 11:14:56 följande:
Fast där tycker jag inte jag blev klokare :/ Tyckte det var vilket som!! Sen är jag så förvirrad nu! Var och prövade en sjöljungfrumodell igen och den sitter kanon, men jag känner mig obekväm :( Tycker det blir svårt att dansa och så :( Så jag kan inte ta en sån klänning!!! Därför är jag tillbaka till ruta 1, känns som jag aldrig kommer att hitta klänningen med stort K. Nu litar det mot den klänningen jag fastnade för allra allra flört och det var Pronivia Pergola klänningen! Och till min förtjusning såg jag att Lakinna hade beställt just den från Dinobridal och den var ju kanon!! Så vacker. Men såg att hon skrivit att hon gjort ändringar och jag undrar VAD. Har mailat henne men inte fått svar. Hon är antagligen inte så aktiv längre.Gjorde hon några ändringar förutom snörning i ryggen? Hon ville inte ha pärlor och paljetter på klänningen, men i övrigt är den väl väldigt lik originalet?
Cindy01 skrev 2013-09-05 11:30:00 följande:
Oj va felstavningar ;) men ni förstår kanske ändå!!! Varför jag inte blir klokare angående om jag vill ha vit eller Ivory beror kanske mest på att jag är blond nu, men tror jag kommer återgå till mörkt till bröllopet. Nu tycker jag att jag passar kanske snäppet bättre i vit. Men är det inte så att med mörkt hår så är det snyggare med Ivory?