Inlägg från: martina o affe |Visa alla inlägg
  • martina o affe

Skånebrudar 2013

Nu kommer denna Skåningen in också! Men det verkar som det är bara jag som kommer från Österlen hållet!!

Var är resten här nere?
    Jag gifter mig 13-07-13 i Hörups kyrka.

Hela min outfit är klar, och nästan allt är bokat..

Massa kul detaljer med dukning och inbjudan är kvar och resten ska köpas som min fästman ska ha på sig!
    Men attans vad roligt det är!!

• martina o affe
    minichristina skrev 2012-11-06 20:55:24 följande:
    . Vi tänker i närheten av Malmö (där jag bor), men även tänkt på Österlen eller Lund. Kom gärna med förslag på lokal,det är det som känns mest brådis just nu.

Var på Österlen har fröken tänkt sig? Så jag kan kanske komma med lite förslag..
    Och vad för bugdet för sånt? Så jag vet vad som kanske kan passa?
  • martina o affe
    minichristina skrev 2012-11-07 19:46:01 följande:
    Det har jag inte tänkt på alls faktiskt., men någonstans som inte kräver jättemycket vad gäller att ta sig dit för oss och gästerna. Men vi räknar just nu med ca 80 personer och det hade varit toppen med ett ställe där man har buffé (på plats eller catering) och kan ta med egen dricka. Under 50 000 för allt vore bra...Vill gärna ha en fin trädgård eller liknande där man kan vigas också.
    Jag ska ha mottagningen på Kverrstads Bygdegård. Och kyrkan ligger precis brevid. (Jag ska gifta mig i en annan kyrka)
    www.svenskakyrkan.se/default.aspx

Jätte fin trädgård, och där får man ta med sprit och sånt. Man kan hyra en catering och lokalen är jätte fin!
    Där finns allt sort porslin man får låna också.

Men nästan allt på österlen måste man köra till.

Annars finns Smedstorps medborgarhus om man vill ha tågförbindelser.
    Men vet tyvärr inte hur det är med allt där inne.
    arkiv.smedstorp.se/huvudmeny/foreningslivet/bygdegardsforeningen/bygdegardsforeningen.php
  • martina o affe

Ni som söker dj`s, sök på blocket!! Där finns många..
    Annars så sök på facebook, även om det tex står att dj`n älskar Hardstyle så kan denna även kanske spela på bröllop!.

Dom brukar ha ett stort musik intresse, då brukar det mesta sorters musik finnas i deras datorer..

Svar på tråden Skånebrudar 2013