Inlägg från: pamjofre |Visa alla inlägg
  • pamjofre

Skånebrudar 2013

Nu hoppar även jag in :). 
    Vi gifter oss i Hässleholm/finja den 27 juli. Det mesta är planerat. kyrka, lokal, klänning och de flesta dekorationer är gjorda/köpta.

Maten blir en övveraskning från min far och en nära vän till familjen :). Ska bli spännande att se vad det blir :D.

Till helgen ska jag och mina tärnor tittat på tärnklänning, har 3 st. Angående tärnorna, om man inte står för deras klänningar (vilket vi ej gör, men smink, uppsättning samt eventuella sömnader de behöver til klänningarna står vi för)  "SKA/BÖR" man ge en present till dem, och i så fall hur mycket ungefär bör man ge? 

• pamjofre
    thomazine och Millisch tack för era tips! Glad

S o H- när vi valde lokal var det först priset och läget vi tittade på.- Det skulle ligga i närheten av dä vi bor och inte vara för dyr, sen fick den gärna ha lite charm oxo. Vi har faktiskt bytat vår lokal en gång. Nu har vi en likal med två rum, ligger på ett perfekt ställe med massa uteplats och det är för ett rimmligt pris! Men det viktiga är nog att ni trivs med den lokalen ni väljer, utseendet och funktionen den ska fylla. Lycka till!
  • pamjofre

Någon som har tips på en Dj som inte är allt för dyr  (max 4000) här nere i skåne? 

• pamjofre
    Ekna och martina o affe tack för era tips. Jag får kolla runder lite Glad

En liten till fråga, någon som vet/känner till någon bra make-up artist här i skåne?  Som gärna kan komma hem till en,  eller till den plats där bröllopet ska hållas?

Svar på tråden Skånebrudar 2013