• Ekna
    pamjofre skrev 2012-11-07 19:08:44 följande:
    Någon som har tips på en Dj som inte är allt för dyr (max 4000) här nere i skåne?
    JAg har själv letat massor av dj:ar eller hur jag ska skriva och ska du ha någon som finns på nätet eller som brukar spela så räkna runt 5000-6000kr sjukt svårt att hitta biligare men jag håller tummarna för dig =)
  • Ekna

Dom har fått in kostym på hm Mobilia, Malmö såg jag nu i veckan. Vet inte hur långt ni alla kommit med blommor o så men ni som bor i Malmö området. Jag kan verkligen rekommendera egblomman var och fick hjälp där igår och är jätte nöjd. Jätte hög service och hade verkligen koll på läget är så himla nöjd och dessutom var dom inte dyra, tyckte jag. Det jag beställde kommer kosta runt 2500kr då är det brudbukett 2 tärnbukettet 2 näbbbuketter fyra såna små till herrarna, och dekoration till lokalen kyrkan Dick baa enkelt med rosor o lite björngräs men jag tyckte det bar ett super bra pris. Sen för er som gifter er till sommaren o så om ni inte redan varit på någon bröllopsmäasa så rekommenderar jag verkligen den på slagthuset i Malmö man kantiga jätte bra med tips där. Vet att den mässan är den första helgen i februari.

Svar på tråden Skånebrudar 2013