Skånebrudar 2013
Hoppar in här...
Ska gifta mig den 15/6. Behöver bollplank!!!
Hoppar in här...
Ska gifta mig den 15/6. Behöver bollplank!!!
Har hittat klänning för 2000kr. (tycker det var ett bra pris i butik) Ska dock göra lite ändringar på den så det kommer landa på några hundra till.
Ska få besked om en vigselförättare nu i veckan. (Spännande)
Håller på med inbjudningskort...
Vi kommer att ha två tomma canvastavlor på minglet. Där ska gästerna tillsammans måla tavlolrna. En för tjejer och en för killar.
Vi behöver tavlor i vårt hus och tänkte att detta var en kul idé. Får se hur tavlorna blir!
Jag ska på mässan i hbg (själv, mannen passar våra två barn). Våra barn 1 och 3 år ska vara med på bröllopet (alla våra barnvakter är där) men inga andra barn (bara ammade).
Vi ska skriva ang barn "barn är vår största gåva men denna kväll får de stanna hemma och sova. Barn som måste amma får självklart följa med sin mamma. "
Är det fler än jag som drömmer om det kommande bröllopet? (I juni) Jag drömmer att jag glömmer ex klänningen, skorna. Får sminka mig själv i bilen och glömmer boka tid till frisören mm. När jag vaknar är jag helt slut/förkrossad men fattar snabbt att det bara var en dröm. Ska det hålla på så här fram till juni? Hoppas att det är någon mer är jag! 💞
Skönt att höra att jag inte är ensam.
Blev oxå lite besviken på mässan (i hbg). Fick en testnagel gjord. Den blev fin men det var ett h-lvete att ta bort den själv. Fick dock två frukostbuffébiljetter på mollbergs som gäller året ut. Blir mer inspirerad här på bröllopstorgets olika forum.