• Annamolly

Jag hade kunnat vara förlovad men så öppnade jag min stora trut...

snuffran skrev 2012-10-31 15:50:08 följande:
    Ja galen kan jag förklara då han senast (har pratat om det två gånger sedan resan) sa han att han kanske inte alls vill gifta sig men då tycker jag att man få köra med raka rör och säga det så jag inte går och tror att det blir något 2014...

Sedan tjatar hans familj på oss båda vi orkar knappt träffa de mer för de tar upp det varje gång. Och vad ska jag säga att jag inte vill? Tycker synd om honom om han nu blivit osäker och det kommer en massa frågor hela tiden.

Tack för ni svarar! Man kan ju alltid hoppas att det faktiskt är så att han vill överraska mig =) 
    Det spelar val ingen roll om hans foraldrar pushar, det gjorde min fastmans foraldrar ocksa, men eftersom han ocksa ville sa avskrackte inte det honom ett dugg, snarare tvartom. 

Han har satt dig i en jattesvar situation. Du kan ju bara hoppas att han planerar att overraska dig, for annars kanske du forstor overraskningen om du haller pa och fragar. Men om det inte har hant nagot pa ett halvar... Da kan jag liksom fatta att du borjar undra om han faktiskt har andrat sig. Speciellt som att han ju till och med har sagt det sjalv.

Och du skyller pa dig sjalv over detta! Varfor? Jag tycker han beter sig barnsligt.
Svar på tråden Jag hade kunnat vara förlovad men så öppnade jag min stora trut...