Hur träffades ni?
Jag tycker att det är väldigt intressant att veta hur folk träffades.
Dessutom håller jag på att skriva en bok om mig och min pojkvän, det börjar med när/hur vi träffades och jag ska fortsätta skriva under vårt liv tillsammans, eventuellt försöka göra den till en "riktig" bok om 30 år eller så.
Så hur träffades du & din partner? :) Vad är er historia? :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-01 17:12
Slog mig att jag kanske borde lägga till min egen historia.
Jag och min pojkvän träffades första gången på en stor halloween fest vid 13/14-års ålder. Han bjöd upp mig för att dansa, jag tackade dock nej pga blyghet. Senare under åren så såg vi varandra då & då, men hade inte mycket mer kontakt än "hej". Han hade sen han var liten bott uppe i Norrland, men flyttade hit vid ca. 16-års ålder. En dag vid 17/18-års ålder så var vi båda på samma ställe, jag bestämde mig för att gå fram och prata med honom, jag hade då redan pojkvän men tänkte att vi kanske kunde bli vänner. Efter detta så bjöd jag hem honom på filmkväll-detta slutade med att han stannade till morgonen och vi satt och pratade hela natten. Efter detta så började jag känna något, vi umgicks flera gånger och känslan blev bara starkare. Tillslut gick det inte att neka, så jag var tvungen att göra slut med dåvarande pojkvän för att jag var så extremt förälskad i min nuvarande pojkvän. Nu i efterhand så har vi pratat om hur vi kände dom där gångerna vi umgicks som vänner, vi båda hade haft jättesvårt att bortse från fjärilarna i magen.
Det finns ju många detaljer mellan första samtalet till att vi blev ett par, men ville inte att det skulle bli alltför långrandigt. ;)