• Chicita

Kära Forumvärd!

Jag tycker att det är jättekul med allehanda tävlingar.
    Men dessa lekar... Jag blir tokig på dom.

Jag tycker att aktiviteten har sjunkit sen lekarna började. Många som jag pratade med här rätt regelbundet är mindre aktiva nu efter att lekarna började.
    Satsa på intressanta diskussioner istället. Och om ni inte har något ämne som ni faktiskt tycker är väldigt intressant just nu, så kan ni ju (istället för att göra en lektråd eller dra igång någon röstningstråd "bara för att" ) kanske hoppa in i de trådar som är aktiva och bidra med råd, tips och hjälp istället och faktiskt känna av stämningen här.
    Vissa trådar skulle behöva ett besök av någon med möjlighet att kunna rensa och fixa. 

• Chicita

Eftersom vi är några som tycker likadant så skickade jag detta till både Forumvärd och Redaktör Kristin

Bara en liten uppdatering på stämningen i forumet just nu...Ifall du inte ser tråden själv
    www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m4242025.html 

Jag tycker att det är såpass viktigt att dom ser att det är ett irritationsmoment. 

• Chicita

Ja jag tycker att det är jättebra att dom är här, det ska dom ha ett plus i kanten på. Många forum lämnas helt åt sitt öde.
    Men det känns som att det läggs energi på fel saker Obestämd 

• Chicita

När det gäller tävlingstrådarna så verkar det som att dom inte blir fästa högst upp på "senaste-sidan" som dom här lektrådarna blir. Utan det är först när man har svarat i en tävlingstråd som den hamnar högst upp i dina favoriter...
    Det kanske är en bugg, men det borde vara värt för supporten att ta en titt på. 

• Chicita
    Forumvärd skrev 2012-11-07 09:53:59 följande:
    Vet du jag har sett samma sak!
    Det är vissa tävlingstrådar som det krånglar i.
    En del blir fästa rätt och riktigt men vissa inte.
    Kan du inte be kod-nissarna att kolla på det. Det kanske beror på vilken kategori tävlingen läggs under eller något? 
    Något fel som är trasigt är det ju... 
  • Chicita
    passionsblomman skrev 2012-11-07 12:54:22 följande:
    Och som vanligt kan jag bara hålla med en av våra klokaste medlemmar här... Solig
Svar på tråden Kära Forumvärd!