Inlägg från: Forumvärd |Visa alla inlägg
  • Forumvärd

Kära Forumvärd!

Hejsan!

Tack för att ni hojtar till! Solig
    Det stämmer att jag har fäst och klistrat och haft mig. Anledningen till det är att lektrådar är en ny kategori och att vi ville sätta lite extra highlight på det.
    Jag har gjort så nu att jag har släppt lös lektrådarna så att de inte ligger fästa.
    Tanken med den nya kategorin är att de som känner för det ska kunna lägga bröllopsbestyren åt sidan ett tag och leka av sig.
    Andra trådar som vi fäster är t.ex tävlingar men även trådar där vi gärna vill ta del av era åsikter.
    Sådana trådar kan t.ex vara hissa och dissa eller "vad tycker du om den här klänningen" etc. eller viktig information

När det gäller frågan om att städa upp i forumet så är det en riktigt viktig fråga.
    Jag jobbar med det också av och till men främst är det ett jobb som sköts av våra moderatorer.
    Är det så att ni upptäcker en tråd eller några inlägg som är otrevliga så anmäl gärna det genom att klicka på den röda cirkeln med den vita handen i.
    Då hamnar det i vår rapportlista och behandlas av våra moderatorer.

Det är superbra att ni säger till och ett stort tack till Chicita som inboxade {#emotions_dlg.flower}

• Forumvärd
    Chicita skrev 2012-11-07 09:49:04 följande:
    När det gäller tävlingstrådarna så verkar det som att dom inte blir fästa högst upp på "senaste-sidan" som dom här lektrådarna blir. Utan det är först när man har svarat i en tävlingstråd som den hamnar högst upp i dina favoriter...
    Det kanske är en bugg, men det borde vara värt för supporten att ta en titt på. 
    Vet du jag har sett samma sak!
    Det är vissa tävlingstrådar som det krånglar i.
    En del blir fästa rätt och riktigt men vissa inte.
  • Forumvärd
    Fröken fantastisk skrev 2012-11-07 12:29:29 följande:
    Märker också att det blir lite fel när man ska svara i tävlingarna. På dom där tävlingarna när man skulle gissa vad motivet blev kunde jag inte svara på någon av dom. Supertråkigt eftersom jag var först (egentligen) på både örat och kaffekoppen och jag såg det långt innan det skrevs i tråden. 

Hade så gärna velat vinna det där kittet, så jag hoppas på fler sådana tävlingar

Tävlingar är kul! 
    Hejsan!

Anledningen att det inte går att svara i tråden är att den är stängd och öppnas en given tid.
    I det här fallet brukar det vara runt klockan 19:00.
    Tråden öppnas när tävlingen startar och då gäller det att vara snabb och gissa på
Svar på tråden Kära Forumvärd!