Inlägg från: maxmamma |Visa alla inlägg
  • maxmamma

Äldre medlemmar...

hm verkar bara vara jag som fattar noll, menar TS folk som hängt här länge eller menar hon att det är gamla människor åldersmässigt sett hon menar?

jag får väl ställa mig i skaran gammeltacka då för jag är en bra bit över 30 så jag måste ju vara lastgammal åldersmässigt sett då närmare 40 än 30 usch vilken åldersnojja jag fick nuFörvånad

• maxmamma

Passionsblomma: tummen upp för dig, håller med dig helt o hållet där.

nu är väl jag inte en BT veteran men är en gammal kärring i åldern.

vi gamlingar har oxå rätt att vara här o prata o skriva oavsett om vi är BT-veteraner eller gamla kärringar åldersmässigt sett.

Det är väl det som är tanken med ett forum att både ung som gammal o nykomling eller veteran ska kunna tipsa o hjälpa varandra o stötta o skratta tillsammans?

vad tråkigt om det inte fanns nån färgrikedom precis som passionsblomma skrev.

nä nu skärper vi  till oss o har trevligt tillsammans o tar oss tid att lyssna o svara o fråga om allt mellan himmel  o jord o bröllop o annat. 

• maxmamma

jag tycker det är suveränt att sk "gamla rävar" som chicita, daniiel och passionsblomma finns här o kan ge tips o råd o ge förklaringar på sånt man undrar över.

Jag har inte varit medlem här så länge men är "gammal" åldersmässigt sett jämfört med många här.

jag läser o lär mig av både gamla o unga, erfarna o oerfarna, o jag hoppas att jag kanske kan tillföra något vettigt mellan varven.

men chicita har varit väldigt duktig på att förklara o lära mig klädkoder.

Daniiel har lärt mig annat o passionsblomma har oxå lärt mig ett o annat så jag kan bara säga att jag är tacksam att de finns kvar här o ger tips o råd om allt o inget. 

• maxmamma

chicita: ja jag hade taggarna utåt för jag var på det där hästforumet där man blev nedtryck o dumförklarad när man talade om att man slutat rida vanliga hästar o börjat med islänningar.

men vet du: jag har lärt mig tack vare dig att inte döma så fort

och jag är jätteglad att du orkade ha tålamod med mig o lät mig få chans att lugna ner mig för att sen kunna prata med dig o även andra utan att vara så skeptisk o misstänksam hela tiden.

jag är enbart glad att ni som varit med ett tag här har haft tålamod o låtit mig landa i känslan att man duger fast man har olika uppfattningar.

jag kan inte annat än ge er en stor eloge för vad ni gör för oss gröngölingar oavsett om det är bröllop eller bara lyssnar när  man måste få prata av sig o ventilera olika känslor. 

• maxmamma

nej att du inte riktade det du skrev personligen till mig försod jag men jag skrev bara hur jag har upplevt det o för mig har det varit ovärderlig hjälp jag fått av dig o de andra jag oxå nämnde i inlägget Skrattande

jag uttryckte bara min känsla om hur jag upplevt denna medlemskap här från början och fram tills idag

Svar på tråden Äldre medlemmar...