Millan77 skrev 2013-01-22 18:23:45 följande:
Hahaha.
Jag missade visst ett ord. Frågan var om ni ska hålla på er?
Alltså om ni kommer ha sex som vanligt eller avstå ett tag innan. Själv tror jag inte jag kan hålla på mig.
Jag e jättenervös, men det har väl lite med resan avv göra oxå.
Har idag varit o färgat o klippt mig, har alltid haft mörkrött hår men försökt färga det ljusare själv utan framsteg, så nu e jag blond med små stänk av mörkt i.
På lördag ska jag iväg o hitta sexiga underkläder till bröllopet. sambon ska iväg på sin svensexa o jag har bjudit hit en kompis som ska hjälpa mig med underkläders jakten o sen ska vi ha mys o vin på kvällen.
Min ring e dessutom klar o jag fick en förhands titt på den, den e helt underbar.
Detta ska oxå hämtas på lördag plus mannens morgongåva.
Åhhh vad jag längtar just nu.
hehe har faktiskt inte tänkt på saken.. ;) Blir nog som vanligt skulle jag tro :)
Låter super att allt börjar falla på plats :)
Vad blir det för morgongåva?? Har inte bestämt vad jag ska ordna.. :/
sanna88 skrev 2013-01-22 21:47:59 följande:
Vilken tid gifter ni er? Och vilken tid ska ni ta fotona, före eller efter? Ute eller inne?
Vi gifter oss kl 15:00
Börjar fotograferingen runt 12, och sen fem timmar framåt (efter vigseln också med andra ord). Blir en blandning av ute och inne. Jag och sambon har ett par platser i stan som är ganska speciella för oss, som skulle vara kul att få med på bröllopsfoto! Det är både baren där vi träffades (han som bartender, jag som kund) och biografen i stan, då bio är ett stort gemensamt intresse och väldigt mycket "vi". Sen ute såklart vid kyrkan, mycket vackert. Hoppas på sol och lagom kallt ;)