Lokesmamma skrev 2013-04-03 14:17:52 följande:
Visst är dom!! Och jag har ännnu fler bilder på andra som är lika fina. Hur i hela världen tänkte dessa designers när dom skapade så många vackra klänningar?
Jag måste tacka dig lite för det var när jag berättade för min kärlek att ni kanske ska gifta er den 14:e som han gjorde valet lättare för mig. Allt brukar hända på den 14:e för oss. Förutom att vi flyttade ihop den 6:e då, haha. Så tack för att du gav min blivande en så fin idé. Han tycker att bröllopsrelaterade saker ibland känns okej om han ser att det är det för andra, haha.
Jag är så glad!!!! Vi ska vigas i en underbar 700 år gammal medeltidskyrka här i dalarna.
Om dom inte klyckas samsas på er dag är dom själviska och eftersom du älskar dom så tror jag inte att dom är så farliga så ni kommer säkert få en helt fantastisk dag!!
Jag har 6 tärnor men sen har jag 2 till som jag verkligen skulle vilja ha med den dagen.. Jag vill inte vara utan dom men jag är så rädd att det ska se billigt ut... Jag har 3 systrar och 1 kusin som jag verkligen älskar och sen har jag 4 stycken bästa tjejkompisar som står mig riktigt nära så jag vet inte riktigt hur jag ska göra..
Jag har lite bilder på stora bröllopsföljen som jag kan lägga in.
När jag tittar på den här bilden ser det bara kärleksfullt ut och inte billigt..
Jag känner mig så kluven...
Den här bilden är nog min favorit förutom att jag stör mig på hur dom ställt brudtärnorna..
3 på ena sidan och 5 på den andra?!
Jag måste nog fråga i en tråd här på BT för jag grubblar hela tiden över det här!