Någon som ska gifta sig i Juni 2014?
Mariaa - var hittade du klänningen du laddade upp? (www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/144325/phplm8blj.jpg). Den är otroligt vacker!
Mariaa - var hittade du klänningen du laddade upp? (www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/144325/phplm8blj.jpg). Den är otroligt vacker!
Mariaa skrev 2013-04-03 21:10:12 följande: Elena1 skrev 2013-04-03 20:57:18 följande: Mariaa - var hittade du klänningen du laddade upp? (www.brollopstorget.se/uimg/gallery/anonymous/...). Den är otroligt vacker! Den hittar du på ebay, flera av firmorna har den ute där just nu. Det är ingen märkesklänning utan är faktiskt kinaföretagarnas "egna" design. (Jga gissar på att dom gjort en kopia på en riktig dyr sak) Tack så mycket, jag ska se om jag lyckas leta upp den =)
Jag var lite nervös ett tag men nu är humöret på topp - Kyrkan är bokad och vi fick precis det datum vi ville ha! (Juni 2014).Med tanke på hur mycket det är att planera känns det väldigt skönt att vi har gott om tid, än kan man samla insipirationsbilder och fundera. =)