Någon som ska gifta sig i Juni 2014?
Vi gifter oss 6 juni 2014.
Vi har lokalen klar. Vigsel och fest blir i samma lokal, fast det skiljer en trapp.
Tema är lila och grönt med inslag av lego. Min sambo är legofantast. Lego kommer dyka upp som cake topper samt i dukningen. Vi håller nu på att samla passande legofigurer som kommer fungera som namnskyltshållare.
Jag håller på att virka servettringar (om lego är typiskt min sambo så är virkning väldigt typiskt mig ).
Servetterna är också införskaffade, Ikea-servetter som vi lägger dubbelt, varannan lila och vita och varannan grön och vit.
Sedan är skor införskaffade, hittade av en slupp väldigt fina brudskor under 50-lappen på tradera så jag vara bara tvungen att slå till. Idag kom de och jag är så nöjd. Mycket finare n vad de var på bild.
Sedan har jag idag ropat in en ring på auktion som jag förhoppningsvis ska ha som vigselring. Det är en chansning men den kostade bara 600kr (inkl provision) så passar den inte så får jag antingen ha den på ett annat finger eller så säljer jag den vidare.
Toastmaster är istortsett klart. De har inte fått en officell förfrågan ännu men de kommer inte säga nej om jag känner de rätt.
Brudfölje kommer vi inte ha.
Min kompis har erbjudit sig att sjunga så det är klart, ev att vi frågar fästmannens syster också.
Nu vet jag att vi har kommit ganska långt, men jag hoppas verkligen inte att det stressar någon av er, för det är faktiskt långt kvar. Jag och min fästman bestämde oss redan förra året att vi skulle gifta oss 2014 så vi har ju redan haft över ett år att klura på hur vi vill ha det och därmed även hunit gjort en hel del.