Annamolly skrev 2013-04-14 11:41:18 följande:
Jag ar i Grekland just nu och fixar med den sista planeringen med fastmannens familj (som bor har). Vi var och traffade den ortodoxa prasten idag, vilket var lite nervost, men han var jattetrevlig och alla vara papper var OK!! Stor lattnad, verkligen. Dock rekommenderade han starkt att vi har en borgerlig ceremoni nagra dagar innan kyrkbrollopet, sa det kommer vi att ha, vilket jag nu faktiskt tycker ar helt OK, for da far vi ju gifta oss tva ganger. Inte alla som far den mojligheten! :)
Wardelli: Det maste vara svart att planera helt pa distans! Men det later ju som att det gar bra i alla fall. Jag har en hellang klanning i silkenchiffon och spets. Den ar inte svar att transportera och blir inte skrynklig (sager dom i butiken i alla fall). Sedan ska jag kopa en enklare klanning till den borgerliga ceremonin.
Vad skönt för er att få vara på plats o planera lite... Vi (jag) gör det ju oxå helt på distans, via mail mest o det är lite stressande. Blir en hel del möten veckan innan när vi väl kommit ner...
Jag har en riktig bröllopsklänning, dock ganska smal siluett.