Inlägg från: Millan77 |Visa alla inlägg
  • Millan77

Bröllop utomlands

Vi kommer att åka till Jamaica om 13 dagar o giter oss där, hotellet har hand om allt där nere o man får allt.

Det ända vi inte fixat nu e lite sexiga underkläder (till mig) o skor till mannen, men han vill ev ha ett par skor som han redan har.

Jag har börjat bli jättenervös över allt o har tappat en del vikt vilket jag tycker e lite bra, har lite att ta av.

• Millan77

Vi kom hem från vårt bröllop igår ;)

Det var helt fantastiskt.

Först firade vi en veckas semester, mitt i hade vi vårt bröllop o sen hade vi smekmånad en vecka.

Våra första 3-4 dagar var lite upp o ner då jag hade feber o hosta när vi åkte. Mannen blev dålig oxå o det slutade med att vi faktiskt fick lunginflammation.

Men efter medicin (dyr) så blev vi bra o vi kunde börja njuta.

Naglar skulle fixas o hår o makeup skulle fixas, helt fantasktiskt var det.

Fotografen var fantastisk o tog så mycket fina bilder på oss. Vi behövde inte tänka på något utan allt bara flöt på o vi kunde slappna av helt o hållet. häst o vagn fick vi åka o jag fick tillomed mysa lite med hästen. (hästtokig som jag e)

champangen flödade o efter alla bilder var det middag på stranden med egen kypare som servade oss med det vi ville ha.

Kvällen avslutades helt perfekt o vi var man o hustru.

Dagen efter började vi med en flaska champange som vi fått av våra familjer.

Svar på tråden Bröllop utomlands