testade göra min bröllopsfrisyr!
Jag provade göra min bröllopsfrisyr, blev lite alvslarvit gjort men blev nöjd ändå
Men jag vet inte om jag ska ha slöjan över eller under knuten.....snälla hjälp mig, vad tycker ni??
Jag provade göra min bröllopsfrisyr, blev lite alvslarvit gjort men blev nöjd ändå
Men jag vet inte om jag ska ha slöjan över eller under knuten.....snälla hjälp mig, vad tycker ni??
Under ! :)
Under var klart finast!
TS: Testa att göra bullen men sätta slöjan en bit ovanför, nu har du tryckt ner den i vinkeln mellan bullen och huvudet och det ger ett lite awkward intryck.
Tror det bli mjukare om du flyttar upp den lite
TS: Testa att göra bullen men sätta slöjan en bit ovanför, nu har du tryckt ner den i vinkeln mellan bullen och huvudet och det ger ett lite awkward intryck.
Precis, kanske testa runt med lite lägre lite högre för att se vad du gillar bäst.
Jag tyckte det var väldigt snyggt
Fäster du med hårnålar eller kam?
slöjan fästs med en kam som min mamma har sytt fast på slöjan!
när jag provade ditt tips så kändes det mer "rätt" än precis över bullen......kommer enbart ha slöjan i kyrkan och under fotograferingen och på middagen och festen så åker den av
Jag hade den placerad så
Precis som du under vigsel och fotografering, det sköna med en kam är ju att den sitter bra och är lätt att ta av och på, fördelen med hårnålar är att man kan ha den mindre veckad så att den inte blir lika puffig i fästningen.
Vissa gillar ju puffet men personligen tycker jag ju slätare desto bättre