testade göra min bröllopsfrisyr!
Jag provade göra min bröllopsfrisyr, blev lite alvslarvit gjort men blev nöjd ändå
Men jag vet inte om jag ska ha slöjan över eller under knuten.....snälla hjälp mig, vad tycker ni??
Jag provade göra min bröllopsfrisyr, blev lite alvslarvit gjort men blev nöjd ändå
Men jag vet inte om jag ska ha slöjan över eller under knuten.....snälla hjälp mig, vad tycker ni??
Absolut slöjan över (så som Sara beskrev) !! Jättefint och då blir det lite skillnad mor när du sedan tar bort den på kvällen.
Drop veil är ju den typen som är helt slät och fästs med hårnål
tycker att du ska ha slöjan över :)
Tack!
Är du intresserad så är den till salu, skicka isf ett PM
Jag tycker under :) så kommer jag ha iallafall. Fast knuten högre upp :)
Har du en munk i eller är det enbart ditt eget hår?
Tack!
Är du intresserad så är den till salu, skicka isf ett PM
Jag måste väl också säga under, då jag själv hade så ;P Jag hade dock halvuppsatt hår. Personligen tycker jag det är finast med slöjan under, men smaken är som baken :)
wow din klänning daniiel är helt underbar.....liknar den jag jag gått och tittat på och ska gå o prova om två veckor
oj min dotter postade inlägget innan jag var klar
här är den....längtar och hoppas att den känns rätt...och jag kommer att ha frisyren och slöjan med mig för att se hur helheten kommer att se ut och då ska jag testa att ha slöjan över och under för att se vad som passar och känns mer rätt