Dalabrudar 2013
har ni kommit på vad ni ska ha som middag på bröllopet??
och vart skulle ni vilja åka på minisemester utan barnen?
Klänning.....ska precis börja leta....hyr man eller köper? Vad tycker ni? Ska även börja bestämma färgtema och inbjudningar. Kan man beställa på nätet vianåt tryckeri? Har urdålig koll och är inte pysslig själv.... Känner mej lite off och tar emot alla tips jag kan få
Ska kolla med vistaprint ang inbjudningskort. Sen vill jag ha samma stil på bröllopsprogram och vigselprogram. Hur gör ni med det? Bröllopsmässan på Haganäs, vart hittar man info om den? Såg inget på deras hemsida. Funderae på att åka på mässa i Stockholm men Haganäs låter trevligare ...
Spännande med bröllop om bara några dagar!!! Själv håller jag på att slita mitt hår kring inbjudningar... Jag är inte pysslig, har inga egna idéer alls...försöker hitta inspiration på www.vistaprint.se men det går inte... . Har ni några tips? Man skulle ha känt en grafiker......
Vaaa, har du inte fått den idag heller? .... Har du fått nåt försändelsenummer? Håller tummarna att den kommer...
Vilken fiiin! Jag var i Borlänge i veckan. Hade inga förväntningar att hitta nåt då jag inte ens visste vad jag ville ha.....men träffade rätt direkt och "billig" var den...3500 kr. Jag vågar knappt tänka på vår budget. Vi har även beställt bröllopsfest till Nice. Åker på måndagen direkt efter bröllopet och blir borta 3 nätter, själva utan barn. Nästa vecka ska jag ta itu med inbjudningar....
Jag känner oxå så...att utläggen kommer allt eftersom.... Vi köpte ringarna i höstas...dom var rätt dyra....
Det blev Alexandras.... Började där och fick toppenservice.... Ang restids, vad är ni ute efter? Jag jobbar med resor samt att jag letat passande resa åt oss. Vi åker nog på en längre resa hela familjen längre fram. Västindien låter toppenhärligt! Värt att vänta på....