Tack så mycket!! Vi hade en underbar dag!! Dagen innan sov min man hos våran toastmaster o ja hade mina 3 tärnor här. Vi band blommor, la ansiktsmaskar på varann o drack vin. Ena tärnan fyllde år då oxå så hade köpt tårta till henne o lite presenter!! :) På bröllopsmorronen så kom min kusin hit som är frisör. Hon sminkade mig o fixade mitt o tärnornas hår! Kl 14.00 började vigseln så strax efter kl 13.00 åkte vi till kyrkan! Ja bytte om där. Hela morgonen hade ja varit jätte nervös o kändes som om ja skulle svimma men 5 min innan de va dax blev ja jätte lugn! :) vigseln va jätte lyckade, överraskade min man me att en kompis syster sjöng Sonja Aldens du är allt o tårarna rann nog på dom flesta! :) fotografering efteråt ( höll på att frysa ihjäl :) ) de blev brudskål i lokalen, middag, svärfar höll tal, ja kastade buketten, min man kastade strumpebandet, de blev tårta o sen dans. :) kl 23.00 åkte vi äntligen till hotellet, vi tog me oss alla presenter o kort, vi satt i sängen me champagne o choklade o öppnade allt tillsammans! Hela dagen va helt underbar o lyckad, allt gick verkligen till så ja tänkt mig o föreställt mig i månader!! :) Men nu kommer bakslaget! Slarvat me mat o dryck hela förra veckan, stressad o varit nervös. Mår illa så fort ja äter nåt o så måste ja på toa på en gång! Magen är verkligen i uppror!! Så nu måste ja verkligen tänka på vad, hur o när ja äter. På lördag ska vi på stort event me mat o dryck så bäst att vara i topp skick då! :) Kramar