Inlägg från: ungbrud 20121215 |Visa alla inlägg
  • ungbrud 20121215

pratsjuk, men tyst

En månad kvar till bröllop och huvudet bara snurrar... De är massa saker kvar att göra och jag kan inte koncentrera mig.
    Innan jag säger nått vill jag att alla förstår att jag inte missunar någon något, de är inte det de handlar om!!!!!
    Två av mina blivanda svägerskor har precis fått barn, värdinnan och toastmadam är gravida och jag kan inte hjälpa att vara avundsjuk.... JAG VILL HA BARN!!!! Jag längtar så otoligt mkt och trodde att h2b gjorde de mä, men fick nyligen veta att han vill vänta. jag känner mig så otroligt självisk och jag vet att det inte är jordens undergång. men de känns så just nu. hur säger man till en av sina bästa vänner att jag gråter inombords (för min egen skulle) samtidigt som jag kramar henne och säger grattis? de gör ont i mig, jag vill oxå ha barn!!!!

Jag behövde bara skriva av mig lite.

• Svar på tråden pratsjuk, men tyst
  • ungbrud 20121215

Tack snälla för råden och för att ni inte dömer mig. Jag ska försöka prata med dom, även om jag fortfarande inte vet hur jag ska börja ett sånt samtal utan att låta som en självisk bitch...
    Och jag vet verkligen inte vad jag ska säga till h2b...hur undviker jag att låta som att jag vill tvinga honom...
    jag kan inte låta bli att känna mig lite lurad. Jag har velat skaffa barn länge, men vi sa att vi skulle vänta tills vi va gifta. nu gifter vi oss om mindre än en månad och han vill vänta... jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag ser bebisar överallt och jag kan knappt hålla tillbaka tårarna.... värsta är nästan att h2b nog inte ens vet att nått är fel (han är inte så bra på att se sånt)...
    Jag vet varken ut eller in...

Svar på tråden pratsjuk, men tyst