Åh! Tack för att ni rätar ut mina tankar! och att fler har känt lite som jag.
Sluta tänka så mycket och börja fokusera. Svårt! Men ett måste. Känner att min vilja att planera och gifta mig sinade i takt med att en efter en berättade.. En snabb, hemlig vigsel kändes lockande men så tänker man på sin släkt, de ska i alla fall inte gå på fler bröllop nästa år.
Vi är ett enkelt par och vi vill ha en rolig och mysig fest när vi gift oss.. Jag har köpt en kinaklänning och det är borgerligt med vigsel i festlokalen.
Tack för alla tips. Kollade upp underhållning i vår trakt men jag hittade inget som var "Vi". Kanske kaninhoppning, det är unikt
Det blir ingen överraskningsdans, hittade en video på tuben som finns i samma utförande men i många olika versioner. Mycket vanligt verkar det som.
Prata med de andra brudarna och planera tillsammans? Nja, man vill väl ha lite surprises på sitt bröllop. Vet att ett par ska ha samma färger som vi. Jag tror jag tänker för mycket på att mina gäster ska ha världens fest på vårt bröllop. Att de ska tänka på vårt bröllop och prata om det i många år framöver.
Min m2b sa igår att våra vänner kommer se på 2013 som det året så det var många bröllop. Ett kärlekens år!
Droppen var faktiskt när prinsessan madeleine gick ut med sin nyhet Nu får det räcka liksom, hehe.
Nu var inlägget lite rörigt. Men jag uppskattar alla era svar! Skönt att lätta på hjärtat och vara anonym eftersom man skäms lite..