VAd föredrar NI?
Jag vet inte vilket alternativ som stämmer på mig/oss. Vi vill göra så lite som möjligt men planeringen skulle jag aldrig vilja vara utan. Det är det roligaste Däremot ska vi vara på restaurang där de fixar allt, från dukning till blommor och tårta. Jag är inte ett dugg intresserad av att hålla på och pynta en lokal eller duka, laga mat,servera, städa o.s.v. Det överlåter jag med varm hand åt restaurangen och betalar för det. På bröllopsdagen vill jag bara ha min klädsel och smink att tänka på, gå till kyrkan och gå och sätta oss vid dukade bord.
Vi beställde färdiga spara datumet kort och ska beställa färdiga inbjudningskort. Inget pyssel för mig. Däremot har jag gjort min bukett själv av knappar. Bara för att jag ville ha en annorlunda och tycker konstblommor är fasansfullt.
Klänning, skor, smycken, tärnklänningar är redan köpta och sådant älskar jag att hålla på med så det stressar mig inte.
Med det upplägget vi valt blir det inte så stressigt för oss. Det jag måste göra är att boka några saker, te.x. frisör och makeupartist. Som jag iof redan har klar men det ska ju ändå hållas kontakt. Och när det närmar sig ska vi träffa restaurangen igen och finslipa meny och dukning. Känns inte speciellt stressigt och det passar oss alldeles utmärkt