Chicita skrev 2012-11-18 21:40:32 följande:
Men om du lejer bort det så har du inte kontroll över vad du beställer.
Hur vet du att personen som ringer runt söker efter samma saker som du gör?
100 restauranger känns lite överdrivet också, de flesta områden har inte så många olika restauranger att välja mellan
Och att ringa till 5 eller 10 ställen är inte så jobbigt.
Att maila flera ställen är ännu lättare då man bara helt enkelt skickar samma mail med samma frågor.
Vet inte om jag har helt fel heller, men den här frågetråden i kombination med svaret i tråden där en tjej var orolig för att hennes bröllop skulle försvinna i raden av flera bröllop (där du bad henne höra av sig till dig för att du kunde nog hjälpa till där att fixa något) gör att jag får känslan av att du vill starta (eller redan har gjort) någon sorts "bröllopsfixarföretag"...
nej, absolut inte :D
hahaha ja precis jag bad henne att höra av sig till mig eftersom jag själv är delatig i en teaterförening oc htänkte att hon kanske ville ha tips på roliga typ bonding lekar och eller som min profilbild indikerar så är jag eldkonstnär och det är ju något om piffar till dom flesta festerna med lite eld å så.. anledningen till att jag inte skrev ut det varför att jag inte ville precis som nu få folk å tro att jag PR:ade... Så om hon hörde av sig kunde jag ju pratat med henne om vad jag trodde.. men hon gjorde inte det så jag antar att det inte var där skon klämde.
Min fråga är för att jag är två banrsmamma, mamma till ett multihandikappat barn som tar mycket tid.. jag har i princip 2 heltider. mitt huvudsakliga jobb vanligt 08-16 jobb, men efter det så påbörjas mitt jobb med assitenter och bokföring för dotterns assistans, jag administrerar hela hennes assistans på eftermiddagar,kvällar och helger ovanpå det skall jag hinna med att umgås, med båda barn,man och vänner.... som du förstår tar dygnets alla timmar slut fort.. DÄRFÖR vill jag hitta ett mellan ting.
100 restauranger blir det om jag ska få det exakta JAG vill ha, som sagt jag har en glasklar bild av vad jag vill.
och visst det går att maila.... men alla vet att det är lite mer än bara ett par mail hit å dit :P
så vidare inte restauranger har kontorstider mellan 22 och 03 på natten är jag rätt körd.
och nej det är inte bara att skicka en mall för olika restauranger har olika kompetenser...