• FruW

Vistaprint, gratis 3 dagars leverans?

Jaså, jag såg aldrig det där om gratis leverans vid köp över 300kr. Jag betalade över 400kr för våra inbjudningskort, och sedan tillkom 67kr (om jag minns rätt) för frakt. Tyckte det kändes väldigt surt... Så om du sett något om fri frakt tycker jag absolut att du ska kontakta kundtjänst!

• FruW
    hellgren skrev 2012-11-18 21:18:54 följande:
    När beställde du FruW?
    Jag beställde våra för en vecka sen, så väntar mig att få dem om två veckor från och med idag... Det verkar som att alla andra här har haft snabbare leverans, kanske tar min beställning längre tid för att vi laddade upp en egen bild? Blev i alla fall rätt besviken när jag såg leveranstiden, plus att den inte var gratis utan som sagt kostade 67kr extra trots att vi valde det billigaste och långsammaste alternativet. Verkar snårigt!!
  • FruW

Kan meddela att det inte tog 3 veckor att få grejerna, det gick på 1,5 vecka istället vilket var en trevlig överraskning. Men tycker fortfarande det är trist att de la på en fraktkostnad på slutet som man inte var beredd på, särskilt om den verkar variera för olika personer.

Svar på tråden Vistaprint, gratis 3 dagars leverans?